Tavoitteet
Kurssin suoritettuaan opiskelijoilla on kokonaisnäkemys eri teknologisista ratkaisuista, joita markkinointi voi hyödyntää. He kykenevät luokittelemaan ja arvioimaan niitä vaihtoehtoja, joita uuden teknologian eri sovellukset (esim. pelillistäminen, data-analytiikka, big data) organisaatioille mahdollistavat (sekä strateginen että taktinen taso), sekä osaavat arvioida tietyn teknologian hyödyntämisen antamaa arvoa tietyssä kontekstissa nyt ja tulevaisuudessa.
Kurssin suoritettuaan opiskelijoilla on kokonaisnäkemys eri teknologisista ratkaisuista, joita markkinointi voi hyödyntää. He kykenevät luokittelemaan ja arvioimaan niitä vaihtoehtoja, joita uuden teknologian eri sovellukset (esim. pelillistäminen, data-analytiikka, big data) organisaatioille mahdollistavat (sekä strateginen että taktinen taso), sekä osaavat arvioida tietyn teknologian hyödyntämisen antamaa arvoa tietyssä kontekstissa nyt ja tulevaisuudessa.
- Peppi-Teacher: Jaana Tähtinen