Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää markkinalähtöisyyden merkityksen yrityksen toiminnan lähtökohtana ja sen mahdollisuudet kestävän kilpailuedun luomisessa. Opiskelija osaa tunnistaa markkinalähtöisyyden eri osa-alueet ja kuvata miten niiden kautta yritys voi parantaa asiakkailleen tuottamaa arvoa ja siten menestyä kilpailussa. Opiskelija osaa huomioida muuttuvan toimintaympäristön vaikutuksen yritysten markkinalähtöisen kilpailuedun saavuttamiseen.
Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää markkinalähtöisyyden merkityksen yrityksen toiminnan lähtökohtana ja sen mahdollisuudet kestävän kilpailuedun luomisessa. Opiskelija osaa tunnistaa markkinalähtöisyyden eri osa-alueet ja kuvata miten niiden kautta yritys voi parantaa asiakkailleen tuottamaa arvoa ja siten menestyä kilpailussa. Opiskelija osaa huomioida muuttuvan toimintaympäristön vaikutuksen yritysten markkinalähtöisen kilpailuedun saavuttamiseen.
- Opettaja
Joachim Ramström