Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelijalla on kokonaisnäkemys eri teknologisista ratkaisuista, joita organisaatiot voivat hyöydntää markkinoinnissan. Opiskelija kykenee luokittelemaan ja arvioimaan niitä vaihtoehtoja, joita uuden teknologian eri sovellukset (esim. pelillistäminen, data-analytiikka, big data, AI, lohkoketjut) organisaatioille mahdollistavat (sekä strateginen että taktinen taso), sekä osaavat arvioida tietyn teknologian hyödyntämisen antamaa arvoa tietyssä kontekstissa nyt ja tulevaisuudessa.
Opintojakson suoritettuaan opiskelijalla on kokonaisnäkemys eri teknologisista ratkaisuista, joita organisaatiot voivat hyöydntää markkinoinnissan. Opiskelija kykenee luokittelemaan ja arvioimaan niitä vaihtoehtoja, joita uuden teknologian eri sovellukset (esim. pelillistäminen, data-analytiikka, big data, AI, lohkoketjut) organisaatioille mahdollistavat (sekä strateginen että taktinen taso), sekä osaavat arvioida tietyn teknologian hyödyntämisen antamaa arvoa tietyssä kontekstissa nyt ja tulevaisuudessa.
- Opettaja
Jaana Tähtinen