Tavoitteet
Opiskelijan tekstianalyyttinen kyky on kehittynyt ja hän on harjaantunut monivaiheisen kirjoittamisprosessin edellyttämään pitkäjänteiseen työskentelytapaan. Opiskelija hallitsee käsikirjoituksen tekeminen ideasta ja aineistonkeruusta noin 50 liuskan käsikirjoitukseksi, joka voi olla tekstilajiltaan kaunokirjallista tai tietotekstiä. Opiskelijan käsitys itsestään kirjoittajana on syventynyt.
Opiskelijan tekstianalyyttinen kyky on kehittynyt ja hän on harjaantunut monivaiheisen kirjoittamisprosessin edellyttämään pitkäjänteiseen työskentelytapaan. Opiskelija hallitsee käsikirjoituksen tekeminen ideasta ja aineistonkeruusta noin 50 liuskan käsikirjoitukseksi, joka voi olla tekstilajiltaan kaunokirjallista tai tietotekstiä. Opiskelijan käsitys itsestään kirjoittajana on syventynyt.
- Opettaja
Emma Puikkonen