Tavoitteet
Opiskelija hallitsee saksankielisessä opetusviestinnässä tarvittavan sanaston ja kieliopilliset rakenteet. Hän osaa etsiä, laatia ja arvioida opetusmateriaalia ja pitää lyhyen opetustuokion saksaksi. Opiskelija osaa antaa kehittävää palautetta muiden pitämistä opetustuokioista. Hän osaa myös etsiä itsenäisesti ja tavoitteellisesti tietoa harjoituksia ja omaa opetusjaksoa varten.
Die Studierenden beherrschen den für die deutschsprachige Unterrichtskommunikation benötigten Wortschatz und die grammatischen Strukturen der Kommunikation. Sie können Unterrichtsmaterialien suchen, erstellen und evaluieren sowie eine kurze Unterrichtssequenz auf Deutsch halten. Die Studierenden sind in der Lage, die von den Peers gehaltenen Unterrichtssequenzen zu beobachten und konstruktives Feedback zu geben. Außerdem können sie selbständig und zielgerichtet Informationen zu Übungen und eigenen Unterrichtssequenzen suchen.
Opiskelija hallitsee saksankielisessä opetusviestinnässä tarvittavan sanaston ja kieliopilliset rakenteet. Hän osaa etsiä, laatia ja arvioida opetusmateriaalia ja pitää lyhyen opetustuokion saksaksi. Opiskelija osaa antaa kehittävää palautetta muiden pitämistä opetustuokioista. Hän osaa myös etsiä itsenäisesti ja tavoitteellisesti tietoa harjoituksia ja omaa opetusjaksoa varten.
Die Studierenden beherrschen den für die deutschsprachige Unterrichtskommunikation benötigten Wortschatz und die grammatischen Strukturen der Kommunikation. Sie können Unterrichtsmaterialien suchen, erstellen und evaluieren sowie eine kurze Unterrichtssequenz auf Deutsch halten. Die Studierenden sind in der Lage, die von den Peers gehaltenen Unterrichtssequenzen zu beobachten und konstruktives Feedback zu geben. Außerdem können sie selbständig und zielgerichtet Informationen zu Übungen und eigenen Unterrichtssequenzen suchen.
- Opettaja
Mareen Patzelt