Tavoitteet
Opiskelija hahmottaa uuden ammatillisen identiteetin ja löytää oman tapansa toimia erityisopettajana. Hän tunnistaa ryhmäprosessiin liittyviä ilmiötä ja niiden merkityksiä omassa oppimisessaan sekä työyhteisössä tulevana erityisopettajana.
Opiskelija tunnistaa erityisopettajan moninaisen roolin ja tehtävät sekä osaa reflektoida omaa asiantuntijuuden rakentumista suhteessa niihin. Opiskelija osaa peilata omaa ja ryhmän muiden jäsenten ammatillista kehittymistä suhteessa erityisopettajan työnkuvan moninaisuuteen. Tässä prosessissa opiskelija käyttää kollegiaalisuutta, konsultatiivista työottetta ja työnohjausta ammatillisessa kehittymisessä.
Opiskelija hahmottaa uuden ammatillisen identiteetin ja löytää oman tapansa toimia erityisopettajana. Hän tunnistaa ryhmäprosessiin liittyviä ilmiötä ja niiden merkityksiä omassa oppimisessaan sekä työyhteisössä tulevana erityisopettajana.
Opiskelija tunnistaa erityisopettajan moninaisen roolin ja tehtävät sekä osaa reflektoida omaa asiantuntijuuden rakentumista suhteessa niihin. Opiskelija osaa peilata omaa ja ryhmän muiden jäsenten ammatillista kehittymistä suhteessa erityisopettajan työnkuvan moninaisuuteen. Tässä prosessissa opiskelija käyttää kollegiaalisuutta, konsultatiivista työottetta ja työnohjausta ammatillisessa kehittymisessä.
- Opettaja
Sonia Lempinen