Tavoitteet

Kurssin suoritettuaan opiskelija:
- tuntee organisaatioiden toimintaympäristön keskeiset kaupalliset ja julkiset
toimijat ja ymmärtää niiden erityispiirteitä
- ymmärtää toimialojen erityispiirteitä ja organisaation aseman yhteiskunnassa,
osana sidosryhmäverkostoaan
- ymmärtää kestävyyteen liittyvien toimijoiden aseman ja roolin yhteiskunnassa
- tuntee sidosryhmien analysointiin liittyviä keskeisiä menetelmiä ja
lähestymistapoja
- osaa analysoida markkinoita ja asiakkaita
- osaa analysoida kilpailutilannetta ja -ympäristöä
- osaa arvioida, millaisia vaatimuksia markkinatilanne, kilpailutilanne ja eri
sidosryhmät kohdentavat organisaation toimintaan
- osaa soveltaa käsitteistöä ja teoriaa käytäntöön harjoitustyössä.
  • Opettaja
    Marja Blomqvist