Siirry pääsisältöön
Jos jatkat tämän verkkosivuston selaamista, hyväksyt käytäntömme:
  • Käyttösäännöt / Terms of Use
Jatka
x
Sivuston logo
  • Etusivu
  • Palaute
  • Ohjeet
    Moodlen käyttöohjeet Onko ongelmia kirjautumisessa
  • Tuki
    helpdesk@utu.fi puh. 029 450 6000
  • Pikalinkit
    Kaikki kurssit Opiskelijan Peppi Henkilökunnan Peppi Digicampus
  • Kalenteri
  • Lisää
Suomi ‎(fi)‎
Deutsch ‎(de)‎ eesti ‎(et)‎ English ‎(en)‎ Español - España ‎(es_es)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Finlandssvenska ‎(sv_fi)‎ Français ‎(fr)‎ Italiano ‎(it)‎ Lietuvių ‎(lt)‎ magyar ‎(hu)‎ Nederlands ‎(nl)‎ Polski ‎(pl)‎ Português - Portugal ‎(pt)‎ Suomi ‎(fi)‎ Svenska ‎(sv)‎ Thai ‎(th)‎ Türkçe ‎(tr)‎ Русский ‎(ru)‎ العربية ‎(ar)‎ 日本語 ‎(ja)‎ 正體中文 ‎(zh_tw)‎ 简体中文 ‎(zh_cn)‎
Kirjaudu
Etusivu Palaute Ohjeet Tiivistä Laajenna
Moodlen käyttöohjeet Onko ongelmia kirjautumisessa
Tuki Tiivistä Laajenna
helpdesk@utu.fi puh. 029 450 6000
Pikalinkit Tiivistä Laajenna
Kaikki kurssit Opiskelijan Peppi Henkilökunnan Peppi Digicampus
Kalenteri
  1. Etusivu
  2. Kurssit
  3. Kasvatustieteiden tiedekunta
  4. Kasvatustieteiden laitos
  5. Koulutuksen suunnittelu ja kehittäminen/Koulutuksen suunnittelu erilaisissa toimintaympäristöissä Kevät 2025
  6. Kurssikuvaus

Kurssin kuvaus

Takaisin kurssin etusivulle

Koulutuksen suunnittelu ja kehittäminen/Koulutuksen suunnittelu erilaisissa toimintaympäristöissä Kevät 2025 (Suunnittelu25)

  • Opettaja
    Annukka Jauhiainen


Et ole kirjautunut. (Kirjaudu)
Sivuston käytänteet
Tietosuojaseloste
Saavutettavuusseloste

Moodlen käyttösäännöt

Omat kurssit
  • Palaute
  • Ohjeet
    • Moodlen käyttöohjeet
    • Onko ongelmia kirjautumisessa
  • Tuki
    • helpdesk@utu.fi
    • puh. 029 450 6000
  • Pikalinkit
    • Kaikki kurssit
    • Opiskelijan Peppi
    • Henkilökunnan Peppi
    • Digicampus
  • Kalenteri
  • Suomi ‎(fi)‎
    • Deutsch ‎(de)‎
    • eesti ‎(et)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - España ‎(es_es)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Finlandssvenska ‎(sv_fi)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Lietuvių ‎(lt)‎
    • magyar ‎(hu)‎
    • Nederlands ‎(nl)‎
    • Polski ‎(pl)‎
    • Português - Portugal ‎(pt)‎
    • Suomi ‎(fi)‎
    • Svenska ‎(sv)‎
    • Thai ‎(th)‎
    • Türkçe ‎(tr)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • العربية ‎(ar)‎
    • 日本語 ‎(ja)‎
    • 正體中文 ‎(zh_tw)‎
    • 简体中文 ‎(zh_cn)‎
Omat kurssit
Näytä kaikki Tiivistä kaikki

Koulutuksen suunnittelu ja kehittäminen/Koulutuksen suunnittelu erilaisissa toimintaympäristöissä Kevät 2025

Sisältö
    • Keskustelualue
      Keskustelualue
      Uutiset
    • Verkko-osoite
      Verkko-osoite
      Aikuiskoulutukseen osallistuminen 2022
    • Alasalmi T. 2021. Pedagoginen käsikirjoitus ja oppimismuotoilu
    • Campbell, H. 2012. Planning to Change World: Between Knowledge and Action Lies Synthesis. Journal of Planning Education and Research 32(2), 135–146
    • Collin´, K. 2007. Työssä oppiminen ja ohjaus haasteena
    • Verkko-osoite
      Verkko-osoite
      Hiltunen, L. 2012. Verkko-opetuksen suunnittelun tehostaminen. Tietojen käsittelytiede 34.
    • Huotari, V. 2004. Hiljainen tieto koulutussuunnittelussa. Kasvatus 35 (4), 420–434.
    • Karhapää ym. Artikkeli informaalista oppimisesta ja digitaalisista työkäytänteistä
    • Lemmetty & Collin artikkeli 2020
    • Lemmetty & Collin.2022. Jatkuva oppiminen ja aikuispedagogiikka työssä
    • Lemmetty ja Collin. 2022. Artikkeli oppimisesta poliisiorganisaatiossa
    • Nyyssölä, K. 2022. Koulutus tulevaisuudessa
    • Opettaja johtamisparadigmojen ristipaineissa
    • Verkko-osoite
      Verkko-osoite
      Rajakaltio, H. 2017. Kohti yhteisöllistä koulua – kolme esimerkkitapausta onnistuneesta inklusiivisen koulun kehittämisestä
    • Tenhula Tytti. 2007. Valtakunnallisesti vaikuttavaa koulutusta
    • Akseli Huhtasen artikkeli sivuilla 36-47
    • Verkko-osoite
      Verkko-osoite
      AVOT hankkeen työkirja suunnittelun avuksi
    • Verkko-osoite
      Verkko-osoite
      Gilly Samon: Carpe Diem - A team based approach to learning design
    • Verkko-osoite
      Verkko-osoite
      Design for all ja Universal design
    • Verkko-osoite
      Verkko-osoite
      Helsingin yliopiston ohje oman opetuksen suunnitteluun
    • Verkko-osoite
      Verkko-osoite
      Kaikkien malli - manuaali
    • Käytännön työkaluja verkko-oppimisen muotoiluun
    • Verkko-osoite
      Verkko-osoite
      Mediamaisterin materiaali oppimismuotoilun tueksi
    • Verkko-osoite
      Verkko-osoite
      Lisää laatua järjestöjen koulutukseen
    • Opas osaamisperusteiseen koulutussuunnitteluun
    • Verkko-osoite
      Verkko-osoite
      Opas yhteisöllisyyden edistämiseen korkeakouluopetuksessa
    • Oppimismuotoilun työkalupakki
    • Verkko-osoite
      Verkko-osoite
      Tulevaisuudentutkimuksen oppimateriaaleja
    • Verkko-osoite
      Verkko-osoite
      UEF / Flippausmanuaali
    • Verkko-osoite
      Verkko-osoite
      UNESCO:n Interanational Institute for Educational Planning
    • Verkko-osoite
      Verkko-osoite
      Universal design for learning (UDFL)
    • 1. Luento 12.2.2025_Annukka
    • 2. Luento 14.2.2025_Annukka
    • 3. luento 18.2.2025_Annukka
    • 4. luento_Annina Laaksonen 26.2.2025
    • Verkko-osoite
      Verkko-osoite
      Verkko-opetuksen suunnittelu / Eija Siltari, osa I, 25 min
    • Verkko-osoite
      Verkko-osoite
      Verkko-opetuksen suunnittelu, osa II, 32 min
    • Verkko-osoite
      Verkko-osoite
      Päivitys verkko-opetuksen suunnittelun käsitteisiin, II b
    • Verkko-osoite
      Verkko-osoite
      Verkko-opetuksen suunittelu, osa 4, 22 min
    • Verkko-opetuksen suunnittelu -diat / Siltari
    • Tapaamisen diat_4.3.2025
    • Keskustelualue
      Keskustelualue
      Case-tapausten pohdinnat
    • Ohje oppimispäiväkirjan kirjoittamiseen
    • Tehtävä
      Tehtävä
      Tänne palautetaan oppimispäiväkirja viimeistään 4.4.2025
    • Projektityöskentely kevät 2025
    • Keskustelualue
      Keskustelualue
      Koulutussuunnitelmat kevät 2025
    • Keskustelualue
      Keskustelualue
      Kysy mitä vaan projektityöhön liittyvää
    • Ohje: Poissaoloa korvaava tehtävä
    • Palaute
      Palaute
      Kerro mitä hyvää ja mitä huonoa opintojaksossa oli? Entä miten kehittäisit sitä?