Tavoitteet
Opintojakson tavoitteena on perehdyttää opiskelija digitaalisen kaupan rakenteeseen, liiketoimintamalleihin, muutostrendeihin ja menestystekijöihin. Opintojakson suoritettuaan opiskelija myös tunnistaa verkkokauppamyyntiin ja -markkinointiin liittyvät keskeiset strategiset vaihtoehdot ja mahdollisuudet. Lisäksi hän osaa soveltaa verkkokauppa-analytiikan perusratkaisuja ja erilaisia tiedolla johtamisen malleja käytännön ryhmätyön kautta.
Opintojakson tavoitteena on perehdyttää opiskelija digitaalisen kaupan rakenteeseen, liiketoimintamalleihin, muutostrendeihin ja menestystekijöihin. Opintojakson suoritettuaan opiskelija myös tunnistaa verkkokauppamyyntiin ja -markkinointiin liittyvät keskeiset strategiset vaihtoehdot ja mahdollisuudet. Lisäksi hän osaa soveltaa verkkokauppa-analytiikan perusratkaisuja ja erilaisia tiedolla johtamisen malleja käytännön ryhmätyön kautta.
- Opettaja
Ulla Hakala