Tavoitteet
Opiskelija syventää ymmärrystään siitä, millaisiin erilaisiin tutkimusasetelmiin määrällinen lähestymistapa sopii ja millaisiin tutkimuskysymyksiin määrällisillä analyysimenetelmillä voidaan vastata kasvatustieteellisessä tutkimuksessa.
Opiskelija tutustuu määrällisten tutkimusaineistojen hallinnoinnin perusteisiin.
Opiskelija osaa käyttää monimuuttujamenetelmiä määrällisen aineiston analyysissä sekä tulkita ja esittää tuloksia määrällisen tutkimuksen kriteerien mukaisesti.
Opiskelijan yleiset työelämätaidot vahvistuvat, sillä hän syventää tuntemustaan isojen numeeristen aineistojen luotettavuuden arvioinnista, käsittelystä ja tulkinnasta, jotka ovat keskeisiä taitoja esimerkiksi erilaisten selvitysten ja raporttien tekemisessä ja hyödyntämisessä.

- Opettaja
Jenni Tikkanen